MENY

Heldag i Stockholm

Igår Torsdag 14/6 (Skriver detta den 15/6) spenderade jag en heldag i stockholm.

 

Åkte hemifrån vid halv 10 på morgonen för att åka till Gamla stan och skriva på mitt nya anställningsavtal. Åkte sen till Mariatorget för att hämta ut de sista dragkedjorna till min röda skinnjacka.

 

Åkte in till Centralen för att köpa lunch och äta.

 

Sen åktre jag till Östermalm för att göra nagelförlängning.

 

Efter det åkte jag tillbaka till Centralen för att kolla lite kläder.

 

Efter en stund där åkte jag till Medborgarplatsen för att träffa Jenna.

 

Vi Tog en liten tur på stan, hon bjöd mig på middag och sen blev det bio för hela slanten, som jag typ bjöd på.Hade oanvända gratisbiljetter från jobbet som snart skulle gå ut.

 

Snow White blev det. Kom hem vid tioiden på kvällen.



Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


JEGGO
2012-06-18 @ 14:16:28 URL: http://JEGGO.blogg.se

Ovant att se dig med lösnaglar..:P Snyggt som fan! vem gjorde det?