MENY

Samtalsämnen

En bild från i Julas
 

Det där med underliga samtalsämnen är något jag är väldigt duktig på att delta i, och att komma på. Jag förstår inte hur jag nästan alltid lyckas komma med i dessa ämnen, speciellt på jobbet.
 
Sen hjälper ju tidningar till i mellanåt. Som tex igår så blev det prat om Carolas nya bröst och om huruvida man tar med sig surfandet inne på toan.
 
Idag blev det tal om om man blir mindre kåt av att träna. En kollega hade läst om det på Aftonbladet.
 
Jisses, när kommer det ta slut på samatalsämnen, tar de någonsin slut?


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


♥JuliaCarlzon
2013-01-25 @ 22:10:57 URL: http://worldofjulia.webblogg.se

Sv: Tack så mycket!


Frida
2013-01-26 @ 10:18:48 URL: http://iliveforthememories.blogg.se/

Sv: Först tyckte jag inte riktigt om dem då dem är lite väl lika underkläder.. Men nu har jag helt ändrat åsikt, super snygga ju!! :)

Men hahah! Blir man mindre kåt av att träna? Dummaste jag har hört! ;D