MENY

Tänk

Tänk vad fort du kan få inspiration till något, och tänk att den kan försvinna lika fort.
 
Sitter och lyssnar på musik sådär på natten. Musik och tankar går rätt mycket hand i hand för mig. Det är omöjligt för mig att lyssna på musik utan att en låt får mig att tänka på något.
 
Ibland blir jag nästan förbluffad över hur mycket tankar som finns i mitt huvud, Vissa är ju helt onödiga tankar. Den delen av hjärnan borde ju kunna användas till något bättre tycker jag.
 
Min fantasi tar mig nog för långt bort ibland. Jag blir så inne i mig själv att jag inte ens är medveten om omvärlden. Det är nästan sjukt att det kan bli så.
Fantasin tar för mycket plats i min hjärna. Det borde finnas mer utrymme för verklighet och kunskap men det känns inte riktigt som att det gör det.
 
Ibland blir jag störd på att min fantasi tar mig bort, dit jag inte borde vara, ibland kan det också vara skönt att slippa verkligheten. 


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Hanna
2013-02-03 @ 14:58:57 URL: http://hannnafoto.blogg.se

Tack :D Jag gillar det också :D

Fin bild :D Har sådana örhängen jag också :)


Annie
2013-02-03 @ 20:09:04 URL: http://narannie.blogg.se

Åh, vackra glasögon!