MENY

Gotye - The Only Way

Ibland är jag så smart, not!
Jag tänkte gå ut och fota, hittade ett ställe igår när jag var ute och gick som jag skulle vilja fota på. Ja planerar allt.. Förutom batteriet, som var inte var laddat.
 
Så nu sitter jag och väntar på att batteriet ska laddas klart. Hade ju tänkt att jag skulle hinna fota vid typ 10-11. Den idén sprack.
 
Lysnar på musik, bland annat låten ovan. Förra året la jag upp denna låt och det visade sig att han gjort många andra bra låtar som jag knarkat lite smått.
 
Min Farmor som dog förra året skulle ha fyllt 77 idag.


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Wiilow [Foto Tankar Känslor]
2013-07-16 @ 04:08:02 URL: http://wiilow.blogg.se

♥ Din farmor. Så tragiskt :(

Ps: Nattuggla är jag med och samtidig med tvärtom.

Kram