MENY

Mat hemkört

Det var ju strejk för ett tag sen och att handla mat blev svårare än vanligt. Taxi var dyrt och gå var otänkbart. Vecka 2 på Strejken kom jag på att jag kunde handla på Coop Online och få det hemkört istället.
 
Sagt och gjort. Enda problemet nu var ju att jag beställde mat till fel dag..
 
Jag ville ha det i torsdags men fick det idag istället. Riktigt smidigt var det. Priserna var högre än i butiken men hemkörningen kostade bara 49 kr. Dock var man tvungen att beställa för minst 500 kr, vilket jag inte handlar för i normala fall. Köpte storpack av allt så det skulle bli över 500 så nu har jag mat för ett tag.
 
Tveksam om jag kommer göra det igen. Jag hatar att gå i butiken för att det tar tid, men ändå rätt bra om man har dålig inspiration på vad man ska köpa.
 
Fick Åre choklad med på köpet. Troligen pga det var mitt första köp.


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Annster
2013-07-03 @ 12:32:24 URL: http://annster.se

Verkligen :)