MENY

Oops

Jag gjorde precis något galet, sjukt galet för att vara jag.
Mitt mål här länge varit att köpa lägenhet och jag sparar som en galning för att kunna göra det en vacker dag. Att hålla mig från att köpa saker har inte varit ett stort problem eftersom jag ser målet framför mig.
 
MEN.. Jag såg precis en sak jag velat ha i 2 år på rea och jag kunde inte hålla mig från att köpa det. Så nu är jag 5000 kr fattigare på mitt lägenhetskonto.
 
Jag har ALDRIG inpulshandlat något jag velat ha för mer än kanske 200 förut, och det händer kanske max 2 gånger om året men nu var det en dyr sak. 
 
Hjälp.. Jag vet inte om jag ångrar mig eller inte. Hjärtat fick orgasm av att prylen var på rea så jag inpulsköpte den..
 


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Amanda [SPONTAN]
2013-07-08 @ 11:02:32 URL: http://spontan.blogg.se

Vad var det du köpte? :)


Frida
2013-07-08 @ 13:22:29 URL: http://blogg.fotografia.se

Sv: Tack så jätte mycket! :)