MENY

Ibland så..

Ibland blir jag sjukt irriterad på hur klantig jag är.!
Det är fortfarande strejk i Södertälje med bussarna så jag beställde mat från Coop online och beställde leverans till idag.. Trodde jag. 
Jag var så säker på att jag valt 27 Juni. På bekräftelsen stog det den 4/7. Vilket jag upptäckte idag, när jag insåg att de aldrig kom..
 
Ringde deras Ktj och ändrade tiden till på Tisdag. 
Hade jag bara läst mailet innan kanske jag hade kunnat få min mat idag. Min Cola..*Gråter*
Tror nog att jag jag har mat så jag klarar mig till Tisdag.. Annars får jag väl slänga ihop något halvt ätbart med det jag har hemma.
 
Aja, jag har ju lärt mig något av detta i alla fall..
 


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Koffe
2013-06-28 @ 14:45:46 URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Åh tusan vad irriterade det låter. Tja, handla mat online hart väl också sin brister. Hoppas åtminstone du har någon mat hemma :)