MENY

Brandskydd

Igår på jobbet var jag på brandskyddsutbildning halva dagen. De visade filmen ovan, The Station Fire. 
När jag var liten och hörde såna här historier tänkte jag alltid äch..
Så har jag fortsatt tänkt, ända till för 2,5 år sedan när farmor och farfar dog. Här kan ni läsa vad som hände.
Ända sen dess har jag fått mer respekt för eld och bränder. Jag har altid varit rädd för att bränna mig, men inte att något någonsin skulle ta eld.
 
Det är inte förrän det oväntade händer någon man känner som människan på riktigt får respekt för såna här händelser. Kanske inte alla men det gäller många, Jag är en av dem.
 
Hur känner ni?


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Evelina
2015-04-19 @ 13:49:38 URL: http://fallindreams.blogg.se

Usch, jag hatar eld. Vackert och farligt.. Eld och vatten är både de finaste och värsta jag vet..