MENY

Syrum och massor av knappar

När Daniel och jag flyttar till nya lägenheten, i November kommer jag få mitt eget syrum. Fattar ni vad jag längtar! 
 
Har kollat lite på klipp/sybord och såg det här. Funderar på att skapa ett sånt bord, fast med den bredare varienten av kallaxhylla. 
 
Självklart måste jag skaffa mig en provdocka också. Det enda som är svårt är att hitta en som är i min storlek men det löser sig säkert.
 
Massor av knappar och andra tillbehör måste man köpa sig. Lite avis är jag nog på Mamma som har lådan på bilden full med knappar av alla olika färger och former.
Det blir nog en tur på loppis (trodde aldrig jag skulle säga det) för att hitta massor av knappar och annat. Att köpa enbart nytt är rätt dyrt.
 
 
 


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt: