MENY

När man inte sparar bilder

För några månder sedan började jag kolla igenom bilder jag tagit sedan 2011. Hittade bland annat bilden ovan.
Det som är synd är att jag inte gillade bilden när jag tagot den, så jag har inte kvar bilden i RAW. Väldigt synd tycker jag, för jag tror det skulle bli en snygg Canvasbild.
 


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Linnea
2015-02-03 @ 16:32:59 URL: http://rosensmile.blogg.se

Hej!
Jag ser att du fotar och tar fina bilder! Gillar verkligen den här ovanför, får en att längta till våren och värmen..
Iallfall, vet inte vilken kamera du har men just nu säljer jag ett objektiv på min blogg, så om du har nikon kan du ju kolla om du vill? :)
Hoppas du inte ser det här som spam, förlåt isåfall.