MENY

Jag blev Godkänd Grundbidrag

Så..
Något jag inte berättat för er är att jag sökt bidrag för att få köpa bil och handikappanpassa en bil från Försäkringskassan.
 
För 7 år sedan sökte jag och blev nekad.Varför blev jag det?
De tyckte inte att jag var handikappad nog kan man väl kort och gott säga.
 
Nu 7 år senare sökte jag igen och hoppades på mer tur.
De ringde mig för 2 veckor sedan och vi pratade lite om mitt handikapp.
Idag fick jag svar och blev godkänd för Grundbidraget!
 
Vad innebär det?
Jo att de tillåter mig ett bidrag på 60 tusen att köpa bil.
Det andra jag sökt är att få bidrag att de gör om min bil.
Jag har inget behov av en bil utan handgas och automat så det hoppas jag också att jag blir godkänd på.


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Anna Holm
2015-03-09 @ 19:29:04 URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/

Åhh, vad bra! :D Hoppas det andra också blir godkänt!


moniki.blogg.se
2015-05-17 @ 19:50:20 URL: http://moniki.blogg.se/

så fin bild!
Sv: åh, men tack :D