MENY

Home Sweet Home

Håller på och städar ut ur garderoben och alla byrålådor. Mamma och pappa ska göra om i mitt rum då jag ändå inte bor hemma. 

Känns lite knepigt att städa ur allt, vet inte riktigt vad jag ska göra med allt heller..Man har samlat på sig så mycket genom åren, mycket saker man har kvar som är trasigt också.. Varför man nu har kvar det.

Ikväll ska jag sen åka ner till Södertälje igen så till lägenheten kommer jag väl tidigt i morgonbitti.

Nä, nu måste jag fortsätta försöka bestämma mig vad jag ska göra med alla saker jag har hemma i lådor och så.


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Patricia
2012-07-19 @ 11:23:06 URL: http://www.augustapatricia.blogg.se

gud vad bra du är på att fota! grymt duktig! :D

Svar: Tack så hemskt mycket, blir så glad:D
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix


Lucy Ewelyn ♥
2012-07-19 @ 11:44:15 URL: http://lucy-ewelyn.se

Svar: Tack :) Det gäller att vara framme med kameran för hon är minsann snabb! :P

Ah! Skulle med behöva städa ur allt här, gå igenom, sortera, slänga osv.. för man råkar fortsätta samla på sig :/

Svar: Ja, det är helt galet vad man kan hitta.
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix