MENY

Molnen på himlen


Jag har fått en grej för timelapse nu. Tycker det är så ballt. Man tar en hög av bilder som man sedan lägger ihop till ett bildspel och vips så har man som en film.

Dagen har mest dels gått åt att göra fler timelaps. Satte en timer på kameran så den skulle ta ett antal bilder med ett visst mellanrum. Eftersom jag tänkte ha ganska många bilder tog det lite tid. 

Tog med en bok ut och satt och läste medan kameran skötte sig själv och tog bilder. 

Bilderna ovan är de första två bilder från de två timelapsen jag gjort idag. Sammanlagt för de två timelapsen är det nästan 400 bilder så dessa kommer bli betydligt längre än den jag gjorde igår.


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


rebecca - modeblogg med outfits
2012-07-21 @ 18:30:02 URL: http://fashionminded.se

Vackra bilder!

Svar: Tack så mycket:D
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix