MENY

Jaaaa, jag fick det!

Åh jag är så sjukt glad!!!!!! Jag har jobbat i Farsta i 1 år och 1½ månad. Det tar mig ca 3 timmar att åka fram och tillbaka till jobbet varje dag. Jag kan tycka att det är rätt länge. Man hinner verkligen ingenting efter jobbet.

 

Idag fick jag vet att jag fått ett jobb i Södertälje. Det kommer ta mig ca 30 min fram och tillbaka till jobbet istället. Fatta vilken skillnad!

 

Alla på jobbet och familjen vet att detta är typ mitt drömjobb.

 

I lön får jag ca 1000 kr mer efter skatt än jag har idag... Woohoo!



Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Klas
2012-06-15 @ 23:15:49

Grattis Kusin min

Hoppas vi kan ses i sommar annars är du altid välkommen till Dalarna om du har tråkigt i fjollträsk någon gång.../Klas med familj

Svar: Tack Kusin:)
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix


One direction novell
2012-06-17 @ 09:11:45 URL: http://Onedmoment.blogg.se

Sv: Tack, såg det nu :)

Fin blogg och fina bilder !