MENY

Feta beställningar

Gjorde precis två feta beställningar. Dels kattgrejer för typ 1500 kronor. Men å andra sidan har jag kattmat för säkert ett år frammåt samt kattsand för 2-3 månader plus lite kattprylar.
 
Det andra jag beställde var massa möbler från IKEA som jag velat ha superlänge men aldrig köpt. Tyckte det var på tiden jag fixade lägenheten så som jag vill ha den. 
Visste ni förresten att det imorgon är exakt ett år sen jag flyttade in och min lägenhet är inte precis fylld av möbler eller personliga grejer.
 
Vill så gärna få ordning på allt innan katten kommer.


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Linda
2012-09-05 @ 18:21:20 URL: http://phyllisholly.blogg.se/

Haha, jag gillar hur du går all in för katten :D Gillar matskålen du köpte också, cat party måste ju göra vem som helst på bra humör!
När är det dags för den lilla att flytta hem till dig? :)


JEGGO
2012-09-13 @ 15:25:06 URL: http://jsglife.blogg.se

Daaamn woman!
måste se din lgnhet när det är klart!
Btw så måste du se min, klar förbättring nu!