MENY

Bee Gees - Tragedy

 Ända sedan jag hörde denna låt för första gången har jag älskat den. Hörde den på Vinyl 107 radio 2009 medan jag höll på med min kollektion. Strax efter jag hörde den på radion letade jag upp den på skoldatorn och sen lyssnade jag på den konstant i flera veckor.
 
Jag kom ihåg hur jag kände och hur mycket som under den tiden av mitt liv gick runt i mitt huvud.
 
Steps har gjort en cover låten. När folk säger att den är bra brukar jag säga att jag gillar Bee Gees original bättre.
Vad jag egentligen tänker är "ÄR DU SERIÖST DUM? HUR KAN DU GILLA DEN VERSIONEN BÄTTRE?!?!" 
 
Anledningen till att jag inte säger det är för alla har sin egna åsiskt och alla har rätt att tycka den är bättre.
Det är bara för jag tycker det är mer inlevelse i Bee Gees version.


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Amanda

Tack så mycket!
Kram :)


Meia
2013-06-26 @ 19:30:05 URL: http://meialindholm.blogg.se

Jaha! Intressant, södra/norra? :)


JEGGO
2013-06-26 @ 21:11:15 URL: http://viktminskningjeggo.blogg.se

Jag håller med dig :) dem är mkt bättre!