MENY

Bostad: Hur jag vill bo

Bilder jag tagit på Hotel Amaranten

Idag ska jag ännu en gång gå på lägenhetsvisning. Visste ni att jag är superkräsen när det kommer till planlösningar och vilka färger de använt? För 1,5 år sedan ville jag ha en lägenhet som såg ut såhär.

Sedan dess har jag ändrat mig lite. Nu vill jag att det ska se ut enligt följande:

Hall; Grått klinkergolv med ljusa väggar. Inpirationsbild

Kök
: Ljust golv och vita kökslukor med svarta smideshandtag och bänkskiva i mörkt trä. Köksö med spis och sittplats. Inspirationsbild

Vardagsrum: Ljust golv med spotlights i taket.Anslutet med köket, en öppenspis är önskvärt. Inspirationsbild

Badrum
: Mörkt golv med ljusa väggar, allt i 60x60 kakel/klinker. Vill ha två badrum, ett med dusch, det andra med badkar.  Inspirationsbild

Sovrum
: Mörkt trägolv med ljusa väggar.  Inspirationsbild

Övrigt
: Loft med trapp från vardagsrummet.  Inspirationsbild
Eget sy/fotorum Inspirationsbild

Har ni några speciella krav eller önskemål när det kommer till ert boende?



Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Amanda
2015-01-11 @ 16:05:46 URL: http://amandadudas.blogg.se

Så fint :)


Isabella felicia
2015-01-11 @ 18:10:14 URL: http://isabellafelicia.blo.gg

Svar: ja, verkligen!!