MENY

Mitt musikår 2014

Spotify skapade en tjänst vid nyår att kunna se sitt musikår 2014 Länk till Spotify

Den visar vilken typ av musik du lyssnade på. Väldigt många jag sett som lagt upp detta på deras kanaler har haft lite på rock, dance, pop, osv.
Jag insåg (som jag länge misstänkt) att jag är väldigt inriktad på just pop och rock.
 
Ovan ser ni min Top10 musik jag lyssnat på under 2014. Jag trodde verkligen inte listan skulle se ut så här. 
Det kändes som om det fanns vissa låtar som jag lyssnade mer på än She Hate Me - Puddle of mudd, tex The Only way - Gotye och I Love You Always Forever - Donna Lewis och några fler.

Hur var erat musikår 2014?
 
 


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Julia Müller-Sandvik
2015-01-17 @ 12:42:32 URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

mitt var mest en massa varianter på pop ^^