MENY

Mål 2015 - Halvårskoll

Jag satte upp mål för 2015 i början på året, tänkte kolla hur det har gått. Listan såg ut som följande
Mina mål 2015 är:
 
* Köpa Lägenheten - Check, jag och Daniel flyttar in i November
 
* Köpa Bil -Nästan check, har fått OK från försäkringskassan på del 1 och väntar svar på del 2 men förhoppningsvis har jag en bil innan året är slut.

Skaffa nytt jobb - Check, även om jag önskade att jag fick jobba med support och inte administration så har jag ändå skaffat mig ett nytt jobb.
 
Fler Upplevelser - Njaa.. Har väl inte varit jättebra på detta men jag och Daniel har hittat på lite mer än vi brukar göra.
 
Ha Ordning - Höhö.. Njaaa... Har väl gått sådär
 
Utvecklas inom Matlagning - Inte så mycket, förhoppningsvis blir det bättre när vi flyttar in i lägenheten och har ett större kök med mer utrymme.


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt: