MENY

Windows eller Android?

Min telefon har ju som sagt gått sönder..RIP!
Nu funderar jag på vilken telefon jag ska köpa, och om det blir en WindowsPhone eller Android.
Jag har haft båda och jag gillar Windows för att det är ett bättre, snabbare och snyggare än Android. MEN..Android har fler appar till telefonen.
 
En Iphone är inte ens på tal. Så mycket pengar skulle jag ALDRIG lägga på en telefon.
Min tanke är att lägga max 1500 kr, gärna under 1000 kr om möjligt.
 
Vad har ni för telefoner och vad skulle ni välja av Windows och Android?
 


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


natalie
2015-07-07 @ 23:36:19 URL: http://repine.blo.gg

jag har ingen tidigare erfarenhet av Windows-telefoner men jag själv skulle nog ha valt en Android! Som du nämner finns det fler appar men jag tycker även att operativsystemet är bättre!


my
2015-07-08 @ 20:55:21 URL: http://monkiapa.blogg.se/

Jag tycker mer om android men har inte haft en windows själv men min bror hade det och då fanns det inte så mycket appar...