MENY

Tid, Tid och ännu mer tid

Häromdagen träffade jag en trafikinspektör.
Vi träffades på en bilfirma för att tillsammans kolla på bilar och avgöra vad som ska göras om och inte i bilen.
Vi kollade hur bilen såg ut och vad som behövde läggas till och vad som måste anpassas.
 
Först trodde inte jag han skulle godkänna bilen jag ville skaffa mig men han sa inte så mycket om det utan sa att så länge den går att anpassa så är det inga problem.
 
När jag ansökte om bilstöd och blev godkänd trodde inte jag det var så mycket jobb med allt runtomkring innan allt är klart. Än så länge är det bara halvvägs till jag är klar och har köpt mig en bil.
 


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Jessica
2015-04-02 @ 08:41:10 URL: http://mitthektiskaliv.blogg.se

Schysst bild Neha! Jävlar vad snyggt gjort! hur har du gjort? Tell me? :D