MENY

Vi har köpt Bostad!!

Vet ni en sak?
Jag och Daniel har nu vunnit budgivning på en lägenhet! Vi skriver på papprena just nu i denna stund.
Fattar ni hur GLAD jag är?!
 
Jag hittade en lägenhet för 1 månad sen som jag ville ha. Den lägenheten såldes till en kollega till mig. Det var ju tråkigt men jag har hittat en ny lägenhet.
 
Direkt när jag gick in i lägenheten på visingen kände jag att detta var bostaden jag sökt efter. Den är så nära perfektion man kan komma vid ett köp.
Lägenheten är stor och har högt tak så den känns jättemysig. Den har två kakelugnar, stort fint kök, två badrum och ett sy/fotorum till mig!
Självklart får Daniel sitt spelrum också.
 
Dock är det inflytt i November, men då har vi mycket tid att spara mer pengar och planera allt.
 
Här kan ni se alla bilder på lägenheten.
 
Jag är så sjukt glad!!!


Skriv din Åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:


Anna Holm
2015-04-07 @ 10:40:50 URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/

Jäklar vad fint det ser ut! Synd att man får vänta på fler bilder till November då ;)


Julia
2015-04-11 @ 23:13:01

De gå inte och de bilderna send dom till mig [email protected]


Anonym
2015-05-02 @ 02:31:53

yeeeeeh! grattis!